جراحی زیبایی واژن و آلت تناسلی زنان

جراحی زیبایی واژن و آلت تناسلی زنان

 عمل لابیا پلاستی ( labioplasty ) در واقع عمل زیبایی واژن یا آلت تناسلی زنان است که در آن لب های داخلی و یا لب های خارجی را کوچکتر و قرینه سازی می کنند و این عمل سبب رفع مشکلات ظاهری واژن و عملکرد در فرد می گردد . اما عمل تنگ کردن واژن یا پرینورافی یک نوع عمل جراحی ترمیمی و زیبائی واژن محسوب شده که هدف آن کاهش سایز واژن می باشد . عمل لابیاپلاستی نیز در جهت تکمیل عمل زیبایی قسمت خارجی واژن انجام می شود . جهت انجام این عمل و حصول بهترین نتیجه انتخاب یک جراح حاذق اهمیت بسیاری دارد .

بسیاری از خانم ها با افزایش سن و یا پس از بارداری و زایمان و یا تغییرات وزن و یا حتی افراد زایمان نکرده ( بدلایل ژنتیکی دارای شلی بافت های پرینه ) بزرگ شدگی لبیاماژوراومینورا ( لب های خارجی و داخل ) می شوند . افزایش وزن نیز در خانمها سبب تجمع چربی در ناحیه عانه شده که خود در هنگام پوشیدن لباسهای تنگ احساس نارضایتی ایجاد می کند . این جراحی بصورت سر پائی وبدون بیهوشی انجام می شود . وحدود یک ساعت بطول می انجامد و پس از ۲-۳ روز استراحت فرد به کار روزمره می پردازد.

لیپولیزر- لیپوساکشن ناحیه واژن یا آلت تناسلی :

در افرادی که تجمع چربی درناحیه عانه دارند ، چربی توسط کانولا به روش لیپوساکشن ویا لیپولیزر خارج می شود .

تزریق چربی در ناحیه تناسلی :

در این روش در افرادی که در سنین بالاتر دچار ازدست رفتن چربی در ناحیه لب های خارجی شده اند چربی تزریق می شود . این چربی از ناحیه شکم ویا پهلو ها کشیده می شود .

عوارض وخطرات عمل جوان سازی واژن و آلت تناسلی زنان :

عمل زیبا سازی واژن اگر توسط پزشک متخصص دراین امر مهارت وتجربه کافی داشته باشد انجام شود وخطرات بیهوشی را بدنبال ندارد . عوارض اینگونه اعمال مانند هر عمل جراحی دیگر شامل : تورم ،درد ، کبودی، خونریزی ، عفونت ، ودیر جوش خوردن زخم است که پزشک برای جلو گیری از ایجاد اینگونه عوارض تدابیری را قبل و بعد از عمل برای بیمار در نظر می گیرد مانند مصرف آنتی بیوتیک ، مسکن ها و پیگیری بعد از عمل . این عمل تحت بی هوشی سبک عمومی یا بی حسی موضعی قابل انجام بوده  طول عمل حدود نیم تا یک ساعت می باشد. در برخی موارد افرادی که دچار افتادگی رحم و مثانه هم هستند انجام آنها با هم در یک جلسه امکان پذیر می باشد. بهبودی پس از عمل سریع بوده و تمامی بیماران ۳ روز پس از عمل می توانند کار و فعالیت های عادی خود ( به جز نزدیکی ) را از سر بگیرند. انجام مقاربت جنسی خدود ۲۷ روز پس از عمل توصیه می شود. درد پس از عمل بسیار مختصر بوده و با مصرف مسکن های تجویزی کاملا قابل کنترل می باشد.

 

 

بدلیل بروز رسانی پست ها از مطالب جدید در صفحه اصلی سایت دیدن کنید()

 

 

 

 

 منبع:وب سایت موفق باشی

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها

هندوانه قاچ کن عینک آفتابی مردانه هاست لینوکس خرید هاست لینوکس گن لاغری مردانه دلمه پیچ فروشگاه میهن استور (ارزان + کیفیت) دانشجویان دانشگاه فرهنگیان دانلود آهنگ جدید - دانلود انواع آهنگ و موزیک ویدئو جدید ایرانی و خارجی: musicgir.ir تغذیه و رژیم درمانی - رژیم لاغری رژیم چاقی رژیم غذایی تبادل لینک

رسانه تو